torsdag 19 september 2013

Turbo

Turbo is in the house! :)
WOW vilken valp jag har fått hem.. helt otroligt, så busig, trygg och underbar! 100 mils resande idag, inga problem, han sov när vi körde, och var full i bus när vi tog raster. Första stoppet var på en bensinmack, jag tog med mig Turbo och en leksak och gick till en gräsfläck och rastade honom, sen tog jag fram leksaken och han gick direkt igång i leken, även om det sprang folk runt, körde bussar, lastbilar, m.m runt, han skulle busa! En underbar egenskap, och han verkar ta allt med en viftande svans och ett stort leende, även här hemma var det full fart, han stannade till när vi gick ner mot huset och hundarna här började skälla lite, han funderade en sekund innan han sprang ner, och när vi kom in var det full fart in i huset, som att han hade bott här hela sitt liv!
En underbar valp, vi får väl se om jag tycker likadant i morgon, för jag är brutalt trött efter 200 mil på 2 dagar, han verkar inte lika trött ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar