söndag 8 maj 2011

Tåg...

Ja, då sitter man på tåget igen, lämnade Göteborg för ca 1 timma sen, och resan till stationen blev allt annat än rolig.. Inte lätt att hitta rätt, och min gps tog mig till fel sida av centralstationen...nåja efter många varv o felkörningar hittade jag till slut rätt å kunde sätta mig på tåget..
Dagen idag har vi kört agility...eller egentligen inte agility, för vi körde inga hinder eller så, men grundfärdigheter för agility, i handling och belönings shejpning, kul var det och vi fick tänka en hel del.
Takida har skött sig bra i dag, hon gör stora framsteg för varje pass jag tränar med henne och kämpar på även om det har varit riktigt varmt! Nu är hon dock rätt trött, och ligger rakt ut på golvet här på tåget..

Ska bli skönt att komma hem, saknar ju dom andra vovvarna, men det har varit enormt nyttigt för Takida att ha varit på en ensam tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar