lördag 7 maj 2011

Sommar

Oj vilken värme det är här nere, var tvungen att ta av mig lång kalsongerna idag ;-)
Har haft TAG teach hela dagen idag oxå, riktigt spännande å intressant! Hann träna lite med monstret innan vi började och på lunchen, o hon är helt otrolig denna lilla tjej...ingen monster som var vaket idag iaf :-) igår fick jag två fina skick i gallopp till musmattan med Mortens hjälp, och idag erbjöd hon helt plötsligt frivillig gallopp från mig, utan nån target!! Jag kastar bara bollen och klickar när hon ser den, helt otroligt vad hon fattar snabbt!
Körde flera skick och även om det var varmt så fortsatte hon erbjuda gallopp, underbart!!!
Sakta gående känns oxå som att vi är på rätt väg med, så nu ska det tränas!

Hon tycker nog att värmen är jobbig, men går inte ner sig nåt i träningen, skönt!
Nu har hon slocknat och då får jag passa på att vila oxå, så hon inte vaknar o börjar röjja igen, hon tycker det är riktigt kul att bo på hotell, då får man busa i sängen :-)

I morgon har vi agility, sen blir det några timmar på tåg innan vi är hemma måndag eftermiddag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar