måndag 14 mars 2011

Life goes on...


... Även om det är med ett litet mörkt moln över huvudet.. En känsla av misslyckanden finns i mig och det är många "tänk om" tankar som snurrar.. men nu är det som det är, och jag måste bara inse det! Men min VM plan misslyckades, det kommer kännas ett tag, men samtidigt när jag tänker tillbaks på dom sista träningspassen där nere, och kollar filmen från passet så vet jag att jag gjorde rätt, jag hade inte haft nåt att göra på ett VM med det spannet, som inte är i form..


Körde dom en sväng i går, 20 km på älven, en liten sväng i skogen.. på älven sprang dom på riktigt bra, men i skogen när det blev lite motlut fanns det inte mycket i dom.... så dom har nåt i kroppen.. Två hostar lite än, men annars verkar dom pigga.. Tänk vad lätt om dom hade kunnat prata!!! Svårt att helt vila dom oxå, då blir dom ju tokiga.. men nu blir det inga långa turer på ett tag, och förhoppningsvis läker dom ihop så vi hinner med några fjällturer till våren :)


Takida fick sin första skotertur idag, för det mesta fick hon springa med dom andra, å jäklar vad hon är snabb!! Hon verkligen älskar att sträcka ut å springa så fort hon kan, härligt att se! Annars är det GF träning på hög nivå nu, har en hel del att göra innan nästa canis träff i Maj..


Hade en massa tanker jag tänkte skriva ner, men nu är dom som bortblåsta.. nåja, dom dyker väl upp nån gång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar