lördag 6 november 2010

suprice


Om man skulle överraska sina få besökare med ett litet blogg inlägg kanske, vad tror ni om det?


Var så att man nästan glömde bort vad man hade för lösen för att logga in, ett tecken på att det kanske är dags att blogga....om man nu ska hålla igång en blogg?


Tiden rullar på och det är fullt upp med allt o inget, detta är första helgen jag är hemma på lääänge, och det känns lite konstigt.. Jesper är i Stockholm å jagar vildsvin o rådjur, så väldigt lugnt har jag det, förutom hundarna och dom små kattungarna som röjjer för fullt :)


Slädisarna tränas för fullt och jag är riktigt nöjd med hur dom fungerar, vi har fått rätt mycket snö så det har gått att köra släde i drygt en vecka, inte riktigt säkert, då det inte är så bra ankarfäste, men man får se till att inte behöva det :) Distansen är nu på 19 km, och det känns riktigt bra!! Vinterns tävlingar är inplanerade, och jag ser fram emot vintersäsongen!!


Lurvisarna får oxå aktivering, kanske inte så strukturerat som dom skulle behöva, men det är mer för min skuld, dom är nöjda bara dom får göra nåt och följa med :) Blir bra när våran studecirkel startar, då måste man ta tag i träningen igen så vi är redo till vårens tävlingar :)


Annars händer det inte såå mycket spännande, lite nytt är på gång, mer om det kommer senare :) Så nu får vi hoppas att det inte dröjer för länge till nästa bloggning ;)

1 kommentar:

  1. Kul med ett blogginlägg! Hoppas att du fortsätter med det. Ser fram emot nästa blogginlägg och det nya som verkar vara på gång!
    Kramar från Piteå

    SvaraRadera