onsdag 3 juli 2013

Team Sweden...

...vid förra blogginlägget funderade jag varför jag bloggade, var ju nåt jag skulle skriva.. men glömde bort det :) Nu kom jag på vad det var, och det är att jag är uttagen till Team Sweden (Slädhund)  2013/2014, känns roligt och det ger helt klart en massa motivation, så nu ser vi fram emot den kommande säsongen!!

Det finns just nu 12 hundar, som förhoppningsvis ska springa framför släden till vintern, och vi kommer att satsa stenhårt för EM, som mest troligt går i Frankrike, spännande :) 
2 av hundarna, Winna II & Xenon är unghundar, och det blir deras första säsong, men jag är inte orolig, dom fick bra inkörning i våras, och är redo för en vinter med dom vuxna vovvarna, som består av ett gäng 4 åringar, som börjar bli rutinerade! Vintage är ny, men hans fem syskon gjorde ett kanonjobb i mitt spann i vintras, så jag tror nog att han ska ta sig in där oxå, nu får det bli höst, så att vi kan köra igång träningen på riktigt igen ;)

Och just det... sponsorer sökes ju oxå, det kostar på att ligga i topp, vill ni vara med i vårat team, hör bara av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar