onsdag 21 juli 2010

spår


Idag fick Sonic ett spår, efter en och en halv veckas spårvila, och hej vad det gick, han drog iväg i en väldans fart och gick spåret riktigt bra, men superfart!! Jag blev svettig och fick akta mig vart jag satte fötterna för att inte ramla, KUL!!!! Dom andra fick ett snabbt uppletande.. Sen for Jason hem med Jenny och Multi och lilla Ebba, han ska vara där när vi är borta... oj vad jag saknar honom redan.. min lilla stjärna!

Annars packas det för fullt, i morgon kliver vi på tåget och 22 timmar senare kommer vi fram till Göteborg, där väntar en PINK konsert och sen buss till Oslo.. några dagar med släkten innan hemfärd och när vi kommer hem ska det tränas!! Inför tävlingarna i höst, och klicker tränar kursen... Så ni får alla ha en underbar vecka, om vi inte hörs innan.. Lämnar datorn, men kommer nog åt dator där nere ifall jag får för mig att blogga..

Sköt om er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar