fredag 30 juli 2010

sliten

mina ärmar känns som att dom är 3
meter långa, axlarna o ryggen har fått stor stryk, o hela kroppen är slut......
först fick jag lasta ut ca 1 ton hundmat från lastbilen då posten hade skickat en liiiten tjej som skulle lasta av dom 3 pallarna med hundmat, men dom gick inte att röra på så vi fick lasta ut hälften så att det gick att rulla ut dom.
sen fick jag lasta in dom drygt 2 tonnen i bodan och det går till så att jag lastar det på fyrhjulingen och kör x antal gånger till bodan, där jag lastar av det igen och in i bodan...... så nu har man fått ett styrkepass idag :-)
i morgon är det jobb, sen tar jag med mig lurvisarna till Finnsnes i norge där det blir lite träning, har ju planer att tävla bruks där om två veckor så det kan vara bra att göra nåt spår där då det är helt annan natur där......
nu blir det lite mat o sen soffan!!

Published with Blogger-droid v1.4.8

1 kommentar:

  1. ...och i dom trakterna var vi i veckan för att träna jakt! Jättevacker natur :-)
    Vi ses senare för sökträning...

    SvaraRadera